SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, February 23, 2011

suka duka..

setelah disampuk beberapa hari..
tulah gatal dok tgk citer yang boleh meruntun jiwa..
sampai terbawa2..tahap depressing yang paling teruk dalam sejarah..
boleh jadi gila..
ni antara kaiwa aku ngan anak aku

SYAMIL: mama, apsal mama nangis?
MAMA: mama tengok citer ni sedih..
SYAMIL: kenapa dengan citer tuh?
MAMA: sob..sob..(diam)

sejam dua jam kemudian

SYAMIL: mama, kenapa mama nangis?
MAMA: takde apa, mama dengar lagu ni sedih.
SYAMIL: apa yang sedih..mama asik nangis jer.
MAMA: takde apala, amil pergilah tgk tv..biar mama dgr lagu ni..sob.sob

sejam dua jam kemudian

MAMA: hahahahha!hahahhaah!
SYAMIL: kenapa mama ketawa tiba?
MAMA: kan amil tanak mama nangis, jadi mama ketawa la
SYAMIL: mama janganla ketawa tiba2, amil takutla..
MAMA: nangis tak boleh, ketawa tak boleh ker?
SYAMIL: Boleh, tapi mama ketawa takut..Mama, mama nak mati ker?Janganlah mati, amil tanak mama mati..Amil nak mama hidup..
MAMA: Huhuhu.....(I am depressing son!!)Takdela, ok..mama takkan ketawa camtuh lagi erh..dah amil tgkla tv..:-)

sekarang back to normal..agaknya mmg kena luahkan kot apa terpendam dihati..hanya Allah maha mengetahui.

5 comments:

DeLancrettLurpak said...

erkk, rasanya better nangis dari ketawa kot.. scary la weh tetiba ketawa..


sabaq banyak2, mungkin tajahud boleh membantu..saya cakap je lebih, buatnye idakk.. hahahaha

fika79 said...

haha..aku tak boleh semayang ni..tu yang weng bagai..

sumpit said...

uish, nangis gelak tetiba ni.
kalu aku pon bole jadi takot gak kot.

Idora Qatrunnada said...

Wahhh cute nye si syamil nie..thats why i want one..=)

missbutterfly said...

nat..ok ke?