SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, April 5, 2011

Apa erti kawan?

Sape kawan saya sila senyum senyum senyum senyum sekarang?

actually aku menghilang kali ni sbb pergi berpoya2 dgn kawan baik saya.(Korang ngaku tak kawan baik aku nih?ke aku pasan sorang2 jer??hehe) Tapi yang kelakar nyer skeping gambar pun kitaorg takde petik.erh jap, cam ada satu gambar, tapi takmo bubuh la sbb bukan gambar ramai2.

Berjalan kali ni lebih kepada xtvt mengeratkan silaturrahium dan juga SHOP!SHOP!SHOP!(camner nak buat tulisan blink2 erh?)
kerana penghasut2 yang ramai, maka haruslah berjaya memancing kan.tapi cam puas hati sbb beg yang berjaya direbut itu merupakan idaman kalbu sekian lama. thanx to Wan yang memberi penginapan percuma siap include meals lagik..sangat la first class..tah bila boleh lepak2 sama2 lagi.

kawan ni sebenarnya banyak memberi pengaruh dalam kehidupan.Saper kawan yang rapat ngan kita, secara tak langsung akan menunjukkan sapa diri kita sebenarnya. Ada kawan cuma datang time kita senang, ada cuma datang time kita susah(aku ada kawan camni, sedih gak kadang tuh), ada kawan yang sentiasa bersama2 kita setiap kali susah dan senang dan ada kawan yang hanya pada nama.Apapun maksud kawan, mereka ni secara tak langsung mampu membentuk peribadi kita. Oleh itu hati2la dalam memilih kawan.

Aku bersyukur sangat2 dikurniakan kawan yang baik, yang salu amik tahu pasal aku, yang aku hilang kat facebook cari aku kat email(hehe, thanx bro faham aku, kang ko kahwin insyallah aku tak miss punyalah!), dan aku sedar yang kadang kita tak dapat seorang yang kita nak, tapi kita dapat ramai lagi yang sayang kat kita.Justeru itu saya amat BERSYUKUR!

PS: melupakan seseorang bukanlah suatu yang menyedihkan kerana ia merupakan tanda bahawa kita kini lebih bahagia.Therefor, KEEP SMILING!

2 comments:

Wan Nurdiana said...

mcm mana kita semua boleh lupa bergambo?ish ish ish...tulah bnyk sangat benda yg nak diborakkan! hahahah

Saya pun happy kerana ada kawan-kawan datang ke rumah saya! :-)

Adalya said...

tula pasal.. masing masing x ingat langsung.. sibuk berborak n melepak :) ..

tapi bebudak ni tgh x sihat.. balik rumah hari isnin tu x mandi sebab dah penat sgt katanya, bole pulak terkena..sekarangkan spora spora bunga apa ntah dari Holand tengah berterbangan.. boleh menyebabkan merah2 n gatal2 pada kulit n mata..so. take care semua ok..tapi x teruk mana pun..