SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, June 13, 2011

Scheibe!

dua tiga menjak ni, bila tgh marah aku dengar syamil sebut syei..
memula aku ingat dia ni dok sebut scheisse..
aku dah start ceramah la kat dia, apsal sebut benda2 camni..
mesti belajar kat sekolah..
but then, dia cakap dia tak sebut scheisse, tapi SCHEIBE..
aku ugut macam2 kot dia ni saje putar2 ngan aku..tapi he still denying and said that he said scheibe!
tapi pastu oklah, aku let the matter off but keep monitor.
harini baru aku dengar dengan betul mmg dia sebut scheibe.
rasa aku la, agaknya ini invention budak2 deutsche..inspite of using scheisse nanti mak2 marah, diorang gantikn dengan scheibe..
macam2 hal..kinder worte!

PS: scheisse maksudnya shit, and scheibe maksudnya disc..

1 comment:

hazlynda kushairi said...

HAHAHA aku siap google translate okeh. baru aku tau. seronok pulak dpt belajar another language ek?

shamil, cute gile, tak terbayang die ckp german HAHA ;P