SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, June 29, 2011

sekali salah la pulakkk!

nak citer pasal keje lagik..
actually dua tiga empat lima hari ni agak busy..kejar dateline..
ko ingat keje jer ada dateline, belajar lagi banyak woo..
btw, aku dah run simulation, cantik..dah dapat result..run lagi 4/5 batch..tapi yang pergi bodoh otak aku ni,blh lak masa dah habis first batch tu tak check result.
budget cam betulla kan..
sekali tadi lepas habis run 5th batch, tetiba jer terpk nak check, tgk2 terkejut beruk gua..apsal lari sangat surface temperature value..dah terpk satu dalam kepala otak, mesti aku salah inputkn mass flow..
check balik mmg betul, ruponya aku dok terlebih bahagi..padan muka den..
skrg tgh dok run lagi...adoooi...pengsan nak tunggu..

PS: sakitnya badan aku ni..salah bersenam ker??

No comments: