SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, July 10, 2011

it's good to be young.

muda?best kan waktu zaman muda mudi..
this was the moment yang kita enjoy our life without thinking so much..
kita buat something yang kita mungkin takkan buat bila kita dah meningkat usia..
we aim for something, and go for it!
tapi bila dah umur2 camni, to make one simple decision pun takes time..
kita akan start thinking of this, that, those and more..
but we become more wiser compared to our muda mudi time..perhaps..hehe..

tetiba lak kan..
bukan apa, bila tgk sedara mara aku yang muda mudi, adik2 aku yang baru masuk zaman 20an,
semua pun cam happening jer..
jeles??takdelah sangat pun..sbb sbnrnya i luv "current" me more..
kenapa?? biarlah rahsia..cehcehceh..
simply said, pengalaman mematangkan kita..

but even dah umur macam ni pun, its not too late to do something different.
aku ada plan nak execute, tapi tak tahu bila..hopefully masa menentukan..
moga2 menjadi la plan aku ni..heheh..

before i put a full stop, jom layan arca seni depan institut aku..selama ni aku jarang nak belek betul2, tetiba aritu tgh tunggu bas lama sangat, aku pun merenung la lama..cantek jugak..hehe

buku dan pen

kerusi siap ada bantal lagi

view..

meja tulis

kalau tgk cam tempat kena sumpahan pun yer..hahah..tetiba teringat cerita Si Tanggang..

PS: chotto tsukarechatta..

No comments: