SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, September 25, 2012

budak besar

baru baru ni pergi timbang,berat syamil dah 36kg.nampak macam kerempeng jer.mak aku kata tulang berat.

last weekend,syamil dok sedih pasal teringat kucing dia yang lari dari rumah.anak kucing tu kekunun adik dia.kena bantai dua kali dengan sepupu syamil,terus lari.member pun merana la jiwa raga.bila teringat boleh keluar air mata siap.hish anak sapo la drama sangat ni.hehe

so sbg mak yang jiwa kaca ni dok kesian la pk nk bg entertainment kat dia.last2 ajak dia p legoland.tiket mmg lama dah ada.beli annual tix sesiap sbb dekat kan.tp nak pegi mls nak p hujung minggu.so janji p kejap jela.dengan mak berbaju kurung,berangkat la ke legoland.

member bila dapat tahu nk p legoland,excited la kan.hilang segala duka lara.huhuhu.

overall,okla.ride dgn lego dia byk sama jer ngan DE.cuma miniland la menarik sbb tunjuk bangunan kebanggaan mesia dan asia.anak aku just main yg driving dgn fireman.maklumla attire mak sgt tak sesuai.

yang paling dia syok dok tgk mainan lego la kan.perghh..aku pun syok gak.sbb gaji mak dia masih lagi kecik,janji beli light2 jer.hehe.insyaallah nt mama beli yg beso klu gaji mama beso.:-).syamil klu nampak lego mmg menggila.tp kdg bila tgk design baru,dia cuba jugak la buat guna teile yang ada.lego dia je ada 3box besar,satu box kecik.so kirala sendiri pelaburan aku disitu.klu xbeli meinan dia,mesti boleh beli hanbeg byk2.

jomla layan pics yg tak seberapa sbb malas nk snap bebetul..panass,mama dia over..hihi

Ticket booth

Binaan yang paling aku berkenan.Ni kat surau dia

Fireman.Berpeluh nak pam benda ni kasi jalan.

Depan Legoshop

Ni bebetul selepas entrance dia.

No comments: