SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, September 26, 2012

teaching and learning

aku dah start kena mengajar.nasib baikla subjek design je.
memula masuk mmg berpeluh sbb student ramai lelaki(macam xbiasa lak kan)
dah lama tak mengajar ni,bila masuk kelas, ala2 gugup jugala.
minggu ni masuk 2nd week,alhamdulillah dah ok dah.
student pun 20 org jer.budak tahun dua dan tiga.oklah.biasala satu dua yg terlebih peramah ni kan.

lama dah aku tak ngadap thesis aku.tgh sibuk dok siapkn segala mcm surat.tp malas ni menjadi2.bila nak ada seru pun tak tahu.kena dok library kot baru rajin skit.

life,so far so gud.tgh graph mendatar jer ni.biasalah talian hayat tgh tak stabil sangat kan.kadang naik tinggi,kadang rendah.tp buat masa ni masih stabil lagik.

erh okla.lapar pulak.layan jerla aku merapu erh.

2 comments:

Anonymous said...

pehhh... buku lame..... still pakai autocad R12 lg ke

fika79 said...

xmain autocad.pakai manual jer.sendiri lukis