SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, May 19, 2013

New experience

Ahad lepas, aku membuka minda aku jap..join one journey dgn totally strangers.tp pastu takut ajakla student aku sorang teman(read is as klu pancit ada org tlg tunggu so tak malu sgt)
Kitaorg start berkumpul dekat shell tebrau..ada 3keta konvoi.total participant 10 org.pastu benti jap sarapan kat kota then gerak sampai kaki gunung panti.
Kitaorg naik kat barat sbb tanak bayar.lagipun ada dua org pendaki berpengalaman so xdelah cuak.
Bermula perjalanan yang berliku..ada 3checkpoint utama..masa second checkpoint tu aku dah mcm rs nak pancit.sib baik la ada student aku..dok bg air, makanan..risau kot aku pengsan..tp dengan berzikir dan setting mind yg ni cabaran cam aku buat phd, aku gagahkan jugak.alhamdulillah berjaya sampai kat atas.
This trip memang best sangat and inspire me a lot.walaupun ada beberapa cabaran dihadapi dan sampai la ni peha masih ada ketegangan, tapi aku rs ia merupakan pengalaman berharga dan sebuah trip yg bg kekuatan mental utk aku.thanx utk semua yg join, zana and brother,kak bell,atun, nizam, hafizal, medan ngan awek dan tak lupa student aku yg gagah perkasa..haha..looking forward to the next trip..yes jb climbers lets rock!!!!


No comments: