SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, July 7, 2013

JDT vs SELANGOR Liga Super

Semalam aku telah menyaksikan perlawanan JDT vs Selangor life kat stadium.Memang penuh stadium smlm.Org dah start beratur untuk masuk pukul 5.Tapi dalam 5.30 baru dapat masuk.
Memang pack giler.Even aku duduk yg berbumbung.
Perlawanan start 8.45.Memang first half best.Sebab Johor banyak menyerang.Nunez berjaya sumbatkan satu goal untuk JDT.Memang gamat masa tu.
Second half boleh nampak Selangor melawan. Kira game semalam memang syok la.Asik menjerit je kejenya.Sampai anak aku kata tekak sakit sbb jerit.
Tapi at the end perlawanan seri 1-1.Perlawanan smlm adalah penentuan tempat kedua dan ketiga untuk liga Super.Klu tak silap aku Selangor menang walaupun smlm seri sbb dia bermain ditempat lawan.Sedih jugak kalah tapi best dapat tgk live.Matyo asik kena kepung je.Kesian dia.Tapi aku paling minat Alhafiz.Menyarung jersi no 1 dan merupakan goal keeper Johor.;-)
Apapun, congrats utk Selangor.Good game guys.Ada peluang kita jumpa waktu Piala Malaysia.

P.s:Luaskan kuasamu Johor.

No comments: