SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, June 11, 2014

Musim Exam

Eceh..gaya cam gua jer exam kan.
Walhal bukannyer study pun.
Student uni tgh sibuk exam.
Dah nak habis pun.
Aku pulak sibuk dituju dengan soalan2 mintak tips.
Stress makcik.

Nasib baik keje2 yang tergendala semua dah settle.
Adoi tak larat rasanya.
Best giler kalau dapat bercuti p memana.
Ni ada yang buat gile ni.hehe

Arituh aku dgn geng gunung aku dok pergi bersantai kat gunung lambak.
Best woo..sampai tough *read as sakit kaki betis aku.
tp mmg feeling dia awesome.
gambar takde.
erh ada tapi malas nak tepek.
kalau korang rasa nak santai2 menghadap pohon yang menghijau, marilah kita.
pasni, nak pergi mana lak erh.night hiking kot.

dah tua2 baru nak adventure.
tak salah kan.
as long as masih hidup dan sihat.
ada makcik aku jumpa masa naik gunung tu lagi hebat woo.
60plus masih gagah naik gunung.
lagi gagah ok dari ok.
tercabar ahkak.:-)

apa aku merapik ni kan.
actually rindu blog.
sambil teman orang study, aku pun merapu la.
till next.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)