SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, March 28, 2015

another great day of mine

Dah berkurun tak menulis.Rindu gak kat blog sendu ni.:-)
Btw, I've unlock new achievements.
1st: Career
2nd: Personal life
Alhamdulillah.Tanggal 21/3/2015 aku tukar status kepada wife orang.Fikir2 macam tak percaya tapi itula jodoh ketentuan.
Still remember my dream back in March 2013.Masa tu aku ada berkawan dengn seseorg named X.Dalam mimpi kununnya aku dah bertunang dgn seseorg yg aku  tak kenal siapa.Tapi isu dlm mimpi tu, aku nak kahwin cepat.Ayat yang aku tak lupa aku cakap dlm mimpi tu "Kalau u taknak kahwin dgn i, i kahwin ngan X".which is  X ialah org yg aku kawan masa tu.Then tunang yg dlm mimpi tu beria2 cakap suruh aku tunggu 2tahun lagi."2tahun je sayang, nanti kita kahwin.Please tunggu i".Memang sblm aku mimpi tu aku dok rajin buat istikharah utk minta petunjuk betul ke keputusan aku kawan dgn X.
Now bila ingat balik, inilah tandanya.Cukup 2tahun.Its happened.Alhamdulillah sangat2. My hope is that, my marriege last till jannah.And hope that i can be a gud wife to him.Thanx hubby sebab pilih aku.Jm not perfect but Im trying to be a better person everyday. Love u.even u tak bc pun blog i.kihkih.



1 comment:

Ren said...

Lama tak jengah blog ni, sekali bukak terus ada cerita kawin! TAHNIAH!

Semoga berbahagia hingga ke syurga!