SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, March 5, 2009

Emotional

Lately aku giler ngan citer Korea, Boys Before Flower yg jln citer sama dgn Hana yori dango..
Tapi bila tgk citer ni aku salu jer jd ter'emo' and Im always thinking samada ada ker wujudnya lelaki yg sanggup berkorban apa sajer utk his girl..Cam tak wujud jerk..Lagi satu wujud ker lelaki yg tak pandang orang lain even pompuan lain tu dah goda dia cam nak rak..
Erm..girls stimes memang emotional bila dibandingkan dengan lelaki.Sbb nya hormon pompuan ni banyak dipengaruhi oleh persekitaran..Betul ke theory aku nih??
Tapi masalahnya kenapa lelaki tak pandai or tak suka nak faham masalah pompuan nyer EMO ni..Adakah pompuan ni suka sgt ikut perasaan atau org lelaki yg tak tahu nak amik tahu pasal perasaan pompuan.

Aku pun kdg tak tahu bila pk pasal benda2 nih tapi satu yg aku pasti perkara2 macam ni dah banyak kali buat aku penat. Exhausted.Tapi one thing aku belajar adalah I will be stronger everytime something happen to my EMO.Maybe macam kawan aku kata, aku ni strong enough..

Nak tergelak gak bila kawan aku cakap camtuh.Tp disebalik tu aku sebenarnya lemah.Aku tak suka org pandang aku tak boleh, pandang aku ni tak kuat so aku bersembunyi disebalik tak kisah aku..Sometimes I really need somebody that I can rely on.Tapi at the moment, aku tak jumpa lagi that kind of pillow which will make me comfortable enough..which I can count on it..Maybe someday.And I believe those day will come.

1 comment:

Unknown said...

ermm gomen ..aku sedih baca part neh ..sebab aku pon rasa benda yg sama ..mari la kita sama-sama tabah ..ekceli kwn ko yg ckp ko tabah tu mcm aku tau je hahahhaha :p ganbatte ne nat-cyan!aku doakan ko happy2 kat sana juncho study semua!pedulikkan emo skali skala lyn takpe!