SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, June 1, 2009

bad day.

Hujung minggu ni memang banyak benda yang tak kena berlaku kat aku..
First semalam PC kat umah ni tetiba lak buat hal..OS not found..I think hard disc rosak..
pastu arini paling best sekalik.adik aku nak naik basikal, aku pun pergi la nak p amik basikal kat stor bawah appartment, then aku keluar bawak kunci and satu lagi kunci memang ada tercucuk kat pintu..then..adik aku tutup pintu..
bila nak masuk balik umah, pintu tak boleh buka..baru terperasan yg kunci tersangkut pintu..and kat german ni takde tombol kat luar so even pintu tak kunci, mesti pakai kunci untuk buka dr luar..but kalau ada kunci tersangkut kat dlm, even paai kunci tak boleh buka..pergh punya la berpeluh aku, yelah satu sen takde, semua benda dalam umah..pakai dah lah cam nak tido jerk..try buka2 tak blh gak..try pakai kad cam pencuri tu pun tak berjaya...nak call sesapa takde tepon..at last aku pun tingtong ler pakcik sebelah rumah..nasib baiklah sblm ni salu bertegur sapa ngan dia..klu tak, sure dia tanak tlg...but dia try pun still tak blh gak..
at last kitaorg panggil ler penjaga rumah..
finally pintu dibuka oleh penajga rumah dgn cara memecahkan kunci tetapi melayang duit aku 120euro..pergh...tapi pk2 nak buat camner dah takdir..agaknya aku kurang bersedekah kot, so duit tu pergi tempat lain lak..heheh..memang betul2 pengajaran untuk aku.next time memang dah tanak sangkut kunci kat pintu dah..
tapi yang peliknya kali ni aku giler cool..tak de pun nangis atau gabra semacam although apa pun takde..hahha..rasa cam best lak..agaknya dah berjaya skit untuk hilangkan perasaan tak tenteram aku kot..thanks to god..

No comments: