SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, June 16, 2009

Hari ini

Pukul 6 petang aku still kat opis, cuba menghabiskan masa aku membuat kerja kerja yang lebih berfaedah.Semalam anak aku demam kul 3 pagi baru aku tido lepas bg dia makan ubat dan dia berpeluh skit.Paginya aku terlewat bgn dan akhirnya ponteng lagi kelas bahasa.Pergh mcm mana nak pandai nih.
Antar tugas yang aku kena settle before aku bercuti ke Paris ialah:
a) Settlekan application untuk uni
b) Study advance heat transfer untuk analyze result aku dapat tuh
c) Siapkan simulation model aku yang asik error je tuh
d) Execute experiment untuk device U1
e) Setkan appointment ngan prof
Aduih,pening kepala aku nih..Banyak benda yang rasa lagik tak tahu dan tak tahu...Sebenarnya makin banyak kita belajar makin banyak kita tak tahu pun.Minggu lepas kepala otak aku sungguh tepu dan aku dah buat xtiviti yang lara..huhu..
Walaupun study ni membusykan aku dan kadang aku rasa cam malas giler nak belajar nih, but aku still nak study gak.Sbb aku aku rasa puas bila aku dapat faham sesuatu yang baru dan usaha aku membuahkan hasil.So kenalah focus focus..
Before aku habiskan citer aku nih, aku nak buat pole la kat sesapa yang baca blog aku nih: korang percaya ke dgn kawan chat???
Chawwwwwwwwwwwwwwww.....

No comments: