SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, June 10, 2009

chotto dakeno shiawase

arini aku rasa skit gembira la..sebenarnya arini memang hari aku malas giler..aku try to do my work but i left my data at office so at least aku habiskan masa kat internet..p masuk website chat ler memacam..cuma apa yg aku rasa shiawase ialah:jeng jeng jeng...first tiem dapat borak ngana adik virtual aku..salu aku beremail jerk..tahla aku tak kenal dia tapi rasa cam dah lama kenal..tapi adik aku ni ada formal skit agaknya sbb military kot..lawak giler semua benda nak minta maaf...

dr sek dulu aku memang suka amik adik angkat..adik2 aku semua memang saikou...semua baik dan take care ngan kakak dia..teringat kat adik aku yg skrg aku dah tak contact lagi..kat mana agaknya dia, buat apa agaknya dia..aku tak contact dia dulu pun sbb dia cam lain macam, dah bukan cam adik.hahhah..tapi kdg rasa rindu gak ngan dia sbb dia nih jenis manja budaknya..anak bungsu kot..

and the first time adik aku yg betul memasak..arini menu kari ayam ngan bubur kacang..jadik lak tu dia memasak..cayalah!! blh soh lagik esok..

arini aku malas sbb sbb takde mood and rasa rindu kat semua kawan baik aku..erh rindu giler la kat korang!!!


To my lovely sis Izyani:wish u happy wedding..may your marriege be blessing by Allah always...Im really sad course didnt have the opportunity to attend ur wedding...

No comments: