SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, May 21, 2011

kegilaan AKU!

aku bukan giler ye..
ni maksudnya my obsession..
selain dari aku obses makan, jalan2,
aku ni smmgnya obses dgn gadjet.
masyaallah, mmg agak terukla, nasib baik aku belum jadi kaya raya.
kalau tak, mahu rumah aku jadi rumah Bill Gates.
so smlm sbb kemaruk nak shopping, aku pun terBELI, ecece terbeli kunun.
sengaja membeli ini..


wahahah..puas hati aku..
dengan alasan belikan untuk anak (walhal yang membuak2 nak beli tu aku!!)
so berjaya menyopping benda ni.
sbnrnya dah berbulan2 pk nak beli konsole, tapi dari sehari ke sehari macam pendam la perasaan tuh..kekununya tanak membazir,
sekali engkau!!!!datang nafsu jahat aku->beli jugak akhirnya..

pasni, mmg aku suka la duduk kat dalam umah ni..
dahla sebelum ni pun mmg suka dok umah tido..
4hari pun ada aku tak keluar rumah yang sekangkang kera ini..
pasni lagilah kan..

ohya, aku tgh layan citer NORA ELENA dilakonkan oleh Aaron Aziz, Siti Saleha dgn Zul Ariffin.Best wei citer ni..heheh..tangkap cintan jer.Aaron sah2 la berlakon best kan , but in the same time, Zul Ariffin berlakon best jugak..Aku suka ayat dia "Tenggelam ke tak, bergantung kepada Lena.Sejauh mana Lena boleh tahan godaan lelaki2 lain, especially lelaki macam Setan tu!" Terbaekkkk woo.Ost drama ni nyanyian Sofaz, aku dah ulang dekat 30kali..hahah..kalau dah obses mmg camnih la..Cuba try test tgk..


PS: Sape dah tgk Nur Kasih The Movie???Aku nak tgk gak weiii...jeles!!
Sila tgk karya anak aku..Marvellous tak??He done this by only looking at the picture..

1 comment:

DeLancrettLurpak said...

ko main apa la dgn Wii? Ko beli board dia tak?