SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, May 8, 2011

Mother's day at Syamil kindy

Last Friday ada celebration Mother's day kat kindy Syamil.Parents semua dijemput hadir untuk memeriahkan suasana especially mak2 la kan.Nama pun Mother's day, kalau takde mother, apa citer kan.

So start pukul 3semua dah berkumpul, pastu kitaorg dipersembahkan dengan nyanyian2 dr setiap kelas.Kelas ang ada budak pra sekolah, akan buat persembahan berupa musical dan yang lain2 just menyanyi cam biasa. Syamil macam malu2 kucing memula sbb Asma dgn Miza join sekali aku utk tengok performance dia. Lepas tu, baru muka tak malu dia keluar.

Lepas habis performance, kitaorg dijemput minum petang.Sedap sangat cheese cake diorang sediakan.Lepas tu, cikgu amik bebudak ni untuk pergi menonton citer kartun yang mak2 pula, diberi peluang untuk berbual sesama sendiri.Disebabkan aku dah bawak kawan, takdelah aku pergi bersosial dgn mak2 budak German lain.Pergh!sib baik jugak, kalau tak terbelit gak lidah aku nak speaking..Hehehe..malas nak pk perkataan!

Then habis menonton, the kids masuk balik, dan diorang pun presentkan hadiah untuk mak masing2.Quite Fun!So lets enjoy te pixies..

pheewit!!

bebudak dari kelas lain..

budak pemalu

mama paksa senyum

noah pulak yang smile terlebih..

PS: Happy Mother's Day to all mothers out there!(entry basi nih):P

No comments: