SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, March 3, 2012

Second love




My second love for a fragrance.

Tak dinafikan aku dah try banyak jenis minyak wangi,but usually it will be only one night stand.ceewahhh..habis sebotol then I will stop.

But the only perfume yang aku keep ulang adalah Miracle by Lancome.That was my first love,12 years back I guess.Miracle has the sexiest smell ever.Ingat kan dah tak blh la nak jatuh cinta lagi.But then I found this.To those who love Miracle, I'm really suggesting LOLA by Marc Jacobs. Its smell like fresh flower.Very refreshing and relaxing.

Even Syamil love it.(Look!I'm teaching my son the girls interest:P)

So girls,for me its worth trying!

4 comments:

sumpit said...

aku pon dulu suka gak. Konon nak kumpul botol yg cute, tp last2 menyemak je. So dah pencen dah. Sekarang aku beli yg tahan dan murah je :p

Hanis MY said...

suka gak miracle... thanks suggest yg ni... nk try la.

Nashays said...

Aku pon ske gak miracle lancome ni
Tapi baru ni dah terjebak dengan hypnotic poison dior
Memang racun betul laa

fika79 said...

Sumpit:hahah..dah nama perempuan kan, sure suka minyak wangi..
aku ada jugak beli yang mur2 untuk pakai harian..cuma time gila, nak tido pun pakai

Hanis: try la hanis, best sangat bau dia

Nashays: Poison dior aku tak tgk lagi..tapi roberto cavalli pun cam best-especially after 2/3 hours..