SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, March 20, 2012

syamil dan phone

Baru2 ni anak bujang aku dok tanya kat aku, mama2, amil punya telefon cuma boleh telefon jer ke?
Aku pun jawab ye, telefon jer.kenapa?amil nak telefon tu boleh buat apa?
Dia pun cakap yang dia nak phone yang boleh amik gambar.
Hahha.tergelak aku.but in othe way, aku rasa oklah.
Kot dia cakap nak internet ke facebook, its better dia pegang camera kan.
Sebab dengan kamera byk benda kita boleh lihat dari sudut yang berbeza.
Kekunun cita2 anak aku kan nak jadi arkitek.
So mak dia kenalah galakkan anak untuk berkarya..PHuit.
Aku janji dgn anak aku yang nanti aku akan belikan telefon yang ada camera untuk dia.
So dia boleh amik gambar.
Agak2 apa phone yang ok erh?Takde internet pun takper kot, yang penting camera canggih.
Sunguhla masa berjalan pantas.Dari budak ketoet yang main Thomas and friends, sekarang dah minat dengan gadget cam mak dia pulak.hihihi.

PS:aku tgh busy dan stress.rasa nak terjun bangunan T_T

1 comment:

sumpit said...

sama la kita.... :(