SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, October 20, 2010

entry selekeh-JANGAN BACA!!!

hahaha..mesti ramai baca..sbb aku cakap jgn baca kan..
tapi seriously entry ni akan yuckks jugak tapi still nak tulis..
sbb lately aku sangat sibuk dan cam takde nak ada idea mengarang cerita..
ok2, kita back to the track..
kalau korang nak tahu, aku ngan syamil ni selain dari hubungan as mother and son, kitaorg cam ada internal bond yg agak special skit...boleh kata kitaorg cam kembar dilahirkan pada waktu yg berlainan...ha!!!camner boleh gituh kan??ok, firstly kebanyakan sikap aku ada pada dia tapi aku rasa dia lagi juta2 kali baik dari mama dia yg sangat poyo ini..hahah..
pastu, makanan kegemaran aku juga mostly amat diminati oleh syamil..dan apa benda yg aku suka jugak dia suka-cthnya drama ker kartun ker..ala2 SEHATI SEJIWA GITUH u!!..
tapi yg paling paling paling tak boleh nak blah skali..kitaorg ada routine buang air besar sama...SANGAT JUJUR INI!!!haha:D
sbb tu aku kata entry selekeh..sbb nak citer pasal berak..dulu, aku cam takdelah perasan sangat..tapi dah enam bulan lebih ni aku peratikan, kitaorg nyer jadual tu mmg match la..mmg kena pd hari yg sama..aku mmg bukan jenis tabur saham hari2 ni..(masalah perut kot!!huhu), tapi mmg kalau kata aku sakit perut nak yakyak, anak aku pun akan rasa sakit perut nak yakyak..seriously amazing kan???
amacam?korang surprise tak????

ps: sorry erh cakap psl melabur pulokkk!!peace!btw, arini aku buat stupid mistake..huhuhu..hansei shita!

1 comment:

miSs inTerpReted said...

i can so totally relate!!! LOL.