SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, June 22, 2012

Unexpected

Tadi tengah sibuk2 dengar orang meraikan kemenangan German kat area aku ni, tetiba dengar bunyi berdegang.Pastu dengar bunyi budak meraung.Betul2 dekat simpang depan tingkap rumah aku. Bila aku jenguk, mak budak tu tengah berlari dan menjerit pastu marah driver kereta. Aku tak sure budak tu naik apa, mungkin basikal. Sebab budak tu sedar lagi. Tapi budak tu still nangis tak berhenti.

Tengok situasi tu, entah kenapa aku pulak yang menangis. Terbayang kat mata aku kejadian Syamil melintas secara tiba2 dulu.Scary sangat.Menggigil aku dibuatnya. Hopefully budak tu okla. Tengok mak dia dokong macam darjah satu atau tadika.

P.s: Ta Allah, selamatkan la budak tu serta lindungilah Syamil dari segala malapetaka.

1 comment:

Reen Tart Nenas said...

takutnyer. saye paling takut itu la. kena langgar. xkesah la budak ke mak budak ke bapak budak ke.

kat cyberjaya ni slalu je ada accident. ngeri je semua.