SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, September 21, 2009

Aidilfitri

Semalam, semua umat Islam kat German sambut 1Syawal.Begitu jugak org kat Mesia. Raya kali ni agak meriah gak walaupun berada kat oversea. Start dr hari Jumaat aku dah berqiamullail kat umah junior aku buat kuih raya ngan kek. Pastu Sabtu kitaorg dok masak memasak lak.. Hehe..best gak ler bersama sama junior junior yg sporting dan best; Fira, Asoi, Sepung, Kudin, Skem, Asma, Amin and jipo. Pagi raya, bangun2 jer siap2 then pergi bergambar kat Schloss..Ni semua idea Asoi yg tgh dilamun cinta ngan Fira-so bersemangat nak amik gambar bersama..Balik dr Schloss sampai umah terus makan dgn bestnya. Juadah kitaorg tahun ni Nasi himpit, rendang, kuah kacang, ayam kuzi, lemang, dendeng daging ngan kuih muih. Blh tahan juga beraya dgn meriah. Habis aku kena sakat dgn budak budak nih..Haha, tapi syok la dapat berkumpul tahun nih:).
Habis makan lepak tgk tv layan drama pastu layan tidor sekali..letih beb bergotong royong membuat juadah raya. Sampai malam jugak la aku dok kat rumah junior tu. Blk malam tu aku ngan Syamil dah keletihan terus tido. Bangun pagi td rasa badan lain macam jer. pastu dah start lak cam kena flu. Pergh..rasa badan tak tahn tul..Last last aku tak pergi lab-ponteng...Dok kat umah lepak2 then pas asar aku bantai tidur sampai maghrib. Sbb bangun jer rasa semacam, kepala pun blur jer dr pagi tadi. Ni pas makan ubat ngan rehat rasa oklah skit. Harap tak melarat la..Ingat nak jadi rajin minggu ni..Please..please flu don't come near me..

No comments: