SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, September 15, 2009

me and me

Aku suka:

  • syamil-anak aku sah2 la kan..
  • berangan-hobby, layanz
  • matematik-my real fav
  • dengar radio-mesti nak buat time concentrate study
  • sweet talking-really like somebody who can do this
  • tangan yg cantik-saper ada?
  • gadget, games-syok tuh..
  • my gud friends-i luv u guys
  • tido-hobby paling syok layan
  • diri aku..:)-klu tak suka sapa lagi nak suka kan..
  • last but not least my dear..


Aku tak suka:

  • penipu-byk kali kena dah
  • betrayer-ni mmg takde maaf bagimu la
  • anjing-geli aa
  • my emosi yg terlebih-menyusahkan aku nak concentrate study
  • gemuk(myself)-anorexia??
  • susu-dr kecik mmg tak blh minum
  • back stabber-satu lagi manusia yg aku rasa nak sepak jerk
  • bad smell-tlg!! can't stand it...
  • aku yg hot tempered
banyak lagi sebenonya tapi ni yg aku terpk time2 nih..

No comments: