SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, January 2, 2011

anak jadi rebutan??

aku terbaca kat salah satu status kawan aku psl ex dia tak bg dia jumpa anak dia..and dia ada komen yang kata skrg dia faham camne perasaan bapa yang buat tak kisah pasal anak..dia cakap patutnya yang lepas biar lepasla..
ada benda aku setuju dengan apa yang kawan aku kata ni, dan ada yang aku tak setuju..

entahla, mungkin aku salah seorang yang lokek anak so aku bias kot..haha
tapi camner kalau si bapa tu tak pernah nak nak call anak dia walhal dia tau pun cara nak contact anak dia, then tak pernah nak bagi nafkah sbb kununnya dia takde duit dan mak budak tu lebih ada duit(main golf ada pulak duit.huh!!).pastu ada hati bila anak dah besar skit, dah terjaga dgn baik..datang2 nak ngaku dan amik anak tuh..jawapan aku BOLEH BLAHHH!!

aku ni nak kata pendendam, tak juga tapi adalah skit2..aku sbnrnya tak kisah pun kalau ex aku nak tgk anak dia,tapi sblm kekunun sayang anak tu, jaga dulu la kebajikan anak.and sebab utama aku lokek anak aku sbb bapak ex aku yang gila meroyan tak sudah tuh..mmg aku tak izinkan anak aku nak tido kat umah bapak dia tu..aku tak tahula, kalau aku akan bagi pd masa akan datang kan..
aku tanak anak aku jadi phobia, kot2 dia akan sebut2 psl "mama ko itu, mama ko ini" blabla..and thats why aku mmg takde nak bg anak aku pegi sana..boleh merosakkan perasaan anak aku..aku rasa aku dapat belajar kat sini pun ada hikmah..so 4tahun terselamat anak aku dr kata2 yang mungkin tak best dia akan dgr dr family sana..takdela dia blh nak sibuk nak amik anak aku kan..huhuhu..

yupps..im so selfish..but if u in my shoe and u will know how i feel..macamana aku hadapi benda ni selama ni tanpa org lain..tgk, cakap mmg senang beb..cuba try test dulu..then baru bg blh cakap macam2..

ps: haha..tetiba aku emo lak erh:P

1 comment:

Idora Qatrunnada said...

Don't feel bad about it. You're doing the right thing.