SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, March 11, 2011

ada hikmahnya..

setiap berlaku pasti ada hikmahnya kan..
dan kita kena percaya..
actually, aku sepatutnya pergi ke hawaii untuk present paper in a conference next week..
tapi sbb arituh dah bulan Jan but still visa belum apply plus kesian kan syamil,so im decided not to go..

then today..there was a news regarding japan hitted by earthquake..gile teruk 8.8 skala richter..oh my god..hanis ok ker??tetiba terpk pasal hanis sbb hanis kan dekat sendai..sendai antara tempat yang teruk kena..hope kawan2 aku kat sana pun selamat la hendaknya..

And guess what??there is also warning for a Tsunami in Hawaii next week..cuba imaging Hawaii kecik ketoet pastu dikelilingi laut tu kena Tsunami?kalau kecik2 takperla..kalau besar?nauzubillah..but hopefully no massive injured or death for all these..
bila tgk video Japan kena Tsunami and earthquake td pagi, tetiba teringat cerita 2012.(tu la org putih ni kan gatal sangat dok imagine benda2 yang takde ni..serupa doa jugak ye tak???)
Kowaiina..tapi apapun kepadaNYA kita berserah..


ps: smlm aku dok semangat bersenam..dua jam walking..cer tgk lepas sebulan aku kurus ke dak..Lurpak, pasni kalau aku kurus, hang jangan jeles na...:P

2 comments:

Nashays said...

take cake babe..
ble tgk cnn pasak tsunami tu, trus i teringat kat u..uhuhuuu

DeLancrettLurpak said...

hehehe, aku tak jeles, aku bersyukur lagi la, kurang sorang yg overweight, kurang risiko penyakit , hehehehe