SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, March 28, 2011

aku nak merapu!

ok arini aku nak merapu..sehari pas exam arituh aku kena sakit..dahlah sehari sblm exam, anak aku kena muntah2..then jangkit lak kot kat aku..pergh cam nak pitam sakit perut tgh2 malam..pastu, kepala melayang2 jer..seluruh badan sakit..serius kalau ada org yang aku kenal, aku suruh urut..pastu dah la tak blh nak masak, makan pun tak lalu..kira cam injured seriusly la time tuh..pastu, tambah lak, immune system tak kuat sbb down tak blh jawab peksa..mahu tak meraung aku sesorang..

cop!anak aku ada, so takdela sesorang..tapi kesian la kat dia, dgn dia pun tak makan sama..aku cuma steam kan pau jer kot..lain2 dia makan cereal ngan susu..adoi cam rasa nak tercabut segala urat dan tulang belulang ni..pengalaman2.. time tu datang lagi perasaan, ish apsal la aku dok pilih nak samung phd ni..keje kilang gaji besar gak..org yang sama umur ngan aku koman2 dah jadi assistant manager dah..tapi inilah cita2 ku..rempuh jerla kan..

btw..last week aku jumpa adik angkat aku kat facebook..adik angkat aku yang pertama kat sekolah menengah dulu(walhal beza 4bulan jer pun-baru sedar bila dah besar nih)aku suka dia dulu sbb jambu.tapi dia adik yang paling tak rapat ngan aku..dahla masa dia form4 dia couple ngan minah yang aku paling anti..hahahah!(minah tu yang ngorat dia dulu)..dia still nampak handsome dan masih single..saper nak, sila2 aku kenenkan..dia jadi cikgu fizik skrg..tak sangka berbakat rupanya adik aku tuh..dulu low profile jer..erh takdela low sangat sbb dia pengawas, tapi aku lak pailang kat sekolah..haha! Ama, mesti ko tau saper..

actually cam takut2 gak nak tegur dia, sbb sebelum aku kahwin tu aku ada terserempak dia sekali..pastu ada dia ajak aku keluar tgk wayang..pastu time tu aku cam beria la nak kuar, sekali diketahui oleh BF aku time tuh..maka berperangla kan..walaupun aku kata adik jer punnnn!dan kerana aku menspoilkan kitaorg nyer outing tu, sejak tu dia tak contact aku..aku call dia pun tak jawab..huhuhu..biasalah dapat adik pun sensitif, nak wat camner..kakak borek adik rintik..ok, at least happy skit life aku last week kan..

arini ada streikt lagi..ketapi tak bergerak mengikut jadual..dia ikut suka hati mak bapak dia..hangin tul aku..(padan muka aku, saper suruh terniat nak jalan kaki pagi tadi??hamikk ko kena jalan!)

this week start busy balik, byk perancangan nak kena execute(betul ker eja??), so ganbare!ganbare! chaww!

PS: sedih a tak dapat jawab peksa...tapi buat2 happy jer..sib baik kawan office aku bg semangat, and cakap jgn sedih2..

1 comment:

DeLancrettLurpak said...

takpa laa.. ada hikmah di sebaliknya..

nasib anak ko buleh makan cereal... syukurr...