SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, March 7, 2011

new project!

apa keje perempuan ni??
asik malas jer..
cepat cikgu2 sebat saya pakai rotan(teringat zaman kanak2 kalau malas buat keje umah!)
aku rasa, aku nak buat satu blog baru la..
tapi blog ni khas untuk pendidikan..
material dah ada..
hehe..kekunun nak berbakti pada anak bangsa la..
okey!lebih tepat lagi kepada pelajar2 universiti yang diluar sana..
so kepada kawan2 yang sama berjuang, kalau korang rajin boleh sumbang sekali..

boleh pilih subject yang ingin dikongsi..
aku as always akan buat subject HEAT TRANSFER dan THERMODYNAMICS!
kot tgh boring2 kan, so kita buat perkongsian ilmu..insyaallah project akan dimulakan lepas aku exam!

1 comment:

Hanis MY said...

thermo owhh tidakkk.... pengsan!