SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, December 6, 2011

32 years of life

wow wee..dah merasa nikmat dunia 32 tahun
entah berapa tahun lagi sisa sisa hidup yang tinggal kan.
mampu ke nak kumpul amal ibadat buat bekalan?
mampu ke nak bahagiakan semua orang disekeliling?
mampu ke nak jadi anak yang terbaik untuk ibu bapa, mampu ke nak jadi ibu yang baik untuk anak2, mampu ke jadi kakak yang terbaik untuk adik2,mampu ke nak jadi kawan yang baik untuk semua, dan mampu ke nak menjadi seorang yang berguna kepada agama Islam, bangsa dan negara?
hakikatnya masih lagi bertatih walau lebih dr suku abad dah berlalu.
hakikatnya masih lagi cuba dan mencuba.
I made a lots of mistakes, please correct me if I'm wrong cause I'm trying to be the best of all.
semoga Allah memberi aku keberkatan dan kebahagiaan didunia dan akhirat.
semoga Allah memberkati juga semua di luar sana.
AMIN

PS: birthday tahun ni special skit sbb jatuh pada hari Asyura!semoga keberkatan hari ni mampu mengiringi kita semua sepanjang hayat.
HADIAH BIRTHDAY SAYA UNTUK TAHUN INI IALAH: Ipad2, Tassimo Coffee Machine dan juga Set Sudu/Garfu WMF.erh lupa lak arituh siap beli beg Long Champ Le Pliage & Planette.:-D, gila tamak sambut birthday!astaghfirullah...

3 comments:

DeLancrettLurpak said...

happy birthday uols!!!

Ko mmg over bab hadiah, tapi takpe, janji senang hati..

Semoga panjang umur, murah rezeki dan abis phd on time :)


hadiah birthday aku dari aku sendiri adalah food processor, kelas tak aku? hahahahahah

fika79 said...

mekaceh!
kelass ko Lurpak!

Moose said...

happy birthday! 32 tu muda lagi. haha