SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, December 19, 2011

Ayat-ayat mak

Tahap pertama
-kalau sayang mama janganla nakal nakal.kan amil budak baik.


Tahap kedua
-Amil!mama cakap apa tadi.boleh tak jangan buat camtu?nakal2 ikut cakap sape?


Tahap ketiga
-Ko nak kena bantai??berapa kali dah mama cakap asik tanak dengar.


Tahap keempat
-Pang!

Biasanya syamil akan react bila sampai tahap kedua..ini adalah action aku sekarang,dulu2 ada tahap dua dan empat jer..hihi

Ps:berapa tahap kesabaran korang pada kerenah anak2?

5 comments:

DeLancrettLurpak said...

Aku biasanya tahap 1- tahap 3 je.

Tapi jaga-jaga kalau aku tgh banyak kerja,pastu tetiba ada air tumpah la, tak reti duduk diam time makan la, mmg akan sampai tahap 4.

nashays said...

hahahahaaaa...klu mak dah bek aku nko tu baik laa buat2 reti yerk..

::rae:: said...

banyak gak la 4 peringkat.

aku biasa memang 2 step je.

tengok mood.

step 1 would be either your step 1 / 2 / 3.

step 2, would always be your no.4.

>:D

miSs inTerpReted said...

kalau i, step 1 and step 2. step 3, bagitahu papa....hihihihihi

Idora Qatrunnada said...

huhu..sebijik macam hana...
haiqal tu mmg hyper active gile