SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, December 7, 2011

kejung

tadi aku kat dalam toilet office, tengah syok2 amik wuduk kat sink, tetiba ada org ketuk..
mula2 cam pelikla, pehal lak main ketuk2 ni..baik2 tgh basuh kaki, cecepat aku letak kaki ke bawah.
tetiba menjengok sorang mamat ni kat depan pintu.
kejung aku kat situ,.
dengan tak pakai tudung, dahla kaki basah2 skit..muka pun basah..
dia cakap nak tgk tempat bocor kat dalam toilet.
aku memang dah tergamam, JA, JA jela..
then dia masuk tgk jap, nak kuar dr bilik air, dia pandang aku..
"AWAK NAK SAYA TOLONG PAPE KE?"(setelah ditranslate ke bahasa Melayu)
aku pun dahla tak keruan ,kantoi dia masuk tak pakai tudung,
dengan pandang2 kat diri sendiri, apa kebenda yang dia nampak cam aku memerlukan pertolongan ni kan..
aku pun kata NEIN, DANKE..dia keluar..
agaknya dia nampak aku basah2, agaknya dia ingat air tu terkuat terpercik kat aku kot..kot aku memerlukan towel etc..
hahaha...poyos tul..
next time, kena jerit WARTE!!! la gamaknya kalau ada org ketuk..huhu

PS: apsal secret admire aku ni lately rajin jer senyum kat aku..dulu macam org sombong, aku senyum, dia langsung tanak senyum pun.skrg bila aku dah tanak admire dia, dia pulak over tegur2, senyum2..

1 comment:

nashays said...

cute taw...aku pin senyum2 dpn pc..