SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, January 10, 2010

Aku RInDU SayAnG kAmU

Semasa AJL tadi, aku telah men"dedicate"kan lagu in kepada encik..
:)So aku pun dah express myself..cheh cheh cheh...:P
nway, I'm really satisfied with the AJL results..sangat best dan menarik persembahan2 yang dibuat..rasa cam nak tgk lagi jerk..

PS:tetiba luv this song..nasib baik ada lagu ni..

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa Sedihku Tiada Kamu
Apakah Ini Di Namakan
Cinta Oh
Menjadi Aku Yang Hina

Apakah kau Tak Sepertiku
Rasa Hari-Hari ku Tak Menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa Sungguh

Aku Rindu Sayang Kamu
Matamu Aku Cinta
Kepada Mu Sayang Kamu


Apakah Kau Rasa Sepertiku
Rasa Hari-hariku tak Menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa Sungguh

No comments: