SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, January 23, 2010

macam Macam


AL FATIHAH buat almarhum Sulatan Iskandar-my lovely sultan yang sangat berjiwa rakyat..semoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman..AMIN


so banyak benda yang terjadi sejak aku tak menulis sebarang entry..ada suka, ada duka..tapi itulah kehidupan..aku dah balik pada my routine..since it is cold right here-aku really rasa shock dan rasa sangat malas(BAIKNYER ALASAN MAKCIK:)).Dan dengan bangganya aku amik cuti suka suki sampai SV aku bg email tanya ARE U OK???klu ikutkan hati aku memang tak ok, tapi kenalah ok kan diri..


entahla, kdg aku pk balik, is this what i want?is this really the thing that i desire?jawapannya NO!actually what i do want in life is happiness..but maybe this is one of the thing that will give me happyness kot..and i hope for another happiness to..sometimes rasa nak nangis bila tgk member2 yang sangat happy dgn life diaorang..it doesn't mean im not satisfied with mine but what had happened somehow make me feel that away..anyway life must goes on kan..ganbare nat!!


syamil so far ok with the life and thats the best thing for me..semoga dia tak rasa kesedihan yang aku rasa walaupun kadang tu aku rasa dia boleh feel the way I feel..tahun ni dia dah masuk 5tahun, kdang tak terbayang kalau dia dah besar, masuk U and have to left me alone..I can't imagine all those things.klu boleh nak dia duduk depan mata jer sampai tua..hehe..oyabaka dane..but tak bolehla camtu kan..itu life dia dan dia ada hak pilih jalan hidup dia..yang penting dia jadi anak yang soleh dan diberkati Allah sentiasa..


then, berbalik pada Phd aku..I got 2years more..which I have to work very very hard.I must finish this with success, no matter it takes..alang alang menyeluk pekasan biar sampai ke pangkal lengan..plan after that will be considered later.hope Allah will help me with this..2010 give me some strength to walk my way...


mirror mirror, will you show me the way:P



No comments: