SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, January 28, 2010

besar dan lama

dia sudah besar..

dia telah berjaya menghabiskan seketul burger..

dia telah tidak boleh mamakai seluar saiz 110..

dia telah tidak boleh memakai tshirt2 yang lama..

dia telah berupaya mengemas barang2 nya sendiri..

dia telah pandai tawar menawar..bila dia nak beli 5barang, saya kata 2barang, dan dia akan bargai 3barang..:)

dia sudah blh menolong saya mencuci pinggan..

dia sudah boleh tgkkan jadual tram...



SIAPAKAH DIA?


jeng jeng jeng!!!





that's my lovely syamil la..


hehe..cuba lihat?besarkan dia..

tahun depan dia akan mula bersekolah..

tapi dia telah mula bertanya pada saya...


MAMA,MAMA BILA NAK ADA PAPA?


apa nak jawab?garu kepala sajer la yerk..







aku..sangat loyal..

tak caya?

klu tak caya lihat la benda dibawah ini..



inilah kasut yg aku suka dan aku beli serta pakai dr mula aku datang sini..

walaupun aku ada kasut ini untuk musim sejuk.



tapi aku tetap suka kasut di gambar pertama yg diatas itu..

terbukti aku sangat loyal kan?

aku suka pakai benda sampai rosak, sbbnya klu dah selesa buat per tukar2

tapi aku klu dah tersalah pilih, aku tak akan pakai-->sangat pelik perangai aku kan..

ada seorang kawan aku tanya,


KENAPA PEREMPUAN SUKA BELI KASUT BANYAK2?



errrr..untuk kawan aku tu, aku jawab erh...

Sebab boleh kenakan dgn baju yg macam2..

klu lelaki pakai sportshoes dgn baju melayu pun still hensem kan, tapi perempuan mana boleh..

nanti korang jugak dok kutuk cakap tak reti berpesyen..

TAPI...AKU PERNAH JER PAKAI BAJU KURUNG NGAN SPORT SHOES..Maintain jer cun..wakakak..

No comments: