SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, January 29, 2010

Suara Rindu-OST Cinta Balkis

Suatu yang indah

Ceritanya bermula semalam

Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat ku miliki

Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi



Ku teruskan hidup

Hari demi hari pun berlalu

Seksa dan derita ku tanggung sendiri

Apa yang tinggal hanyalah

Doaku padamu Tuhan

Pasrahku hanya kamu yang menentukan



Chorus

Pun tak pernah ku sesalkan

Kecewa datang dan pergi

Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu

Sesungguhnya aku tahu

Temanku hanyalah aku



Semoga suatu hari nanti

Dapat ku temui

Penawar dukaku yang berdarah luka

Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu

Laguku untukmu buat selamanya

No comments: