SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Monday, December 20, 2010

kim hyun joong


i'm so in love with him..
hahah...okey, over!!
tapi seriusly aku minat giler kat dia..
maybe sebab watak 2 yang dia mainkan plus suara dia sedap..ehehe
first i get to know him from Boys Before Flower series..masa tu dia hanya jd second lead actor..tapi i did prefer him than the lead actor..
walaupun semua org dok jatuh hati pada lead actor time tuh..
then, lately aku tgk lakonan dia dalam citer playful kiss..
walau dalam citer ni dia agak cool or lebih tepat berlagak giler(ok every story dia mmg akan berlakon cool)..tapi still..jatuh centa!!
kalau kat mesia org panggil muka camni as jambu, kalau kat jepun pun diorang panggil bikeigao(muka cantik)..
aku dikenali oleh kawan2 baik aku dr sekolah suka jatuh hati kat org2 muka camni..haha(tapi camner bf lanmgsung takde ciri camni selama ni??ahaks)
so mmg tak kan jatuh cinta kat mamat yang macho, gagah, perkasa..
aku suka sangat org yg pendiam, yg cool..lawak2..
sbb tu la gamaknya terjatuh centa ngan kim hyun joong ni..
SILA TONTON PLAYFUL KISS(KOREAN DRAMA)!memula mmg boring skit..but citer ni serius best dan agak lawak!!part touching pun byk gak..eheh..
ps: nak tunggu my own version of kim hyun joong appear in front of me...(ok keep dreaming:-P)

No comments: