SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, December 16, 2010

SO ANNOYING!!!!

I have a friend.Ok at least I'm still call her A FRIEND. I dont really know her. What I know is we went to the same school during our childhood. SUMPAH!!I did't have any memory of her..(puas dah korek dr ingatan)

Even she added me in the FB, but she never said HI to me.I did msg her, asking about her but she didn't reply.And it was ok for me.Then today, suddenly she message me in FB chatting saying that "Natrah, please vote untuk anak I kat GAP"..(boleh pulak aku terlupa nak off my FB msg). Actually she entering a GAP children model search competition kot..If I'm not mistaken..The conversation continued by my replied "ok, nanti I vote k".Then here goes the most annoying words

"ALA, VOTE LA SEKARANG!"...dangg!!!

what the..alamak sorry erh korang..aku dahla tgh busy, pastu hangin aku nak naik jerk..huhu..sib baik sabar lagi ni..dahla, selama ni takde tegur aku bagai, then suddenly nak suruh vote anak ko, ko msg..bila aku kata nanti, patutnya cakaplah thanx pastu klu nak cepat, cakaplah berhemah skit..nak mintak tolong orang tapi cara cam nak paksa...hissh!

ok, actually aku ada perasan dia soh vote anak dia kat wall FB dia, tapi bila aku tgk2 kat page GAP tu, erm...frankly speaking aku rasa cam ada lagi org lain yang sesuai..ok, aku ni sometimes BIAS, but sometimes not..if the quality is same then i will choose friend instead of others but if not..I'm sorry..Actually aku takdelah nak citer pun benda tu sblm ni..tapi sbb perkara ni dah jadi, kan aku jadi nak tercakap camtuh..adoyai.. pendapat org tentang kesesuaian lain kan..

baik2 aku nak vote untuk anak dia, jadi aku terus takde mood nak vote langsung..haha..JAHAT kan aku????mesti korang kata, ala..perkara kecik jerk..tapi tak kira, sape suruh buat taik kan???

PS: kalau nak org berbudi, silala berbahasa yer..

3 comments:

Zulfahmi Abidin said...

alahai.chilled jelah.

Terkini: Lepak makmak CSI | Alasan aku tak masuk Amazing Race Asia | Lady Gaga berlakon filem 10 tahun dulu

fika79 said...

ok..chill2..sgt chill dah kt sini..huhu

Diana said...

either yg aku dpt tu member ko or org lain yg masuk bende yg sama...i got the same msg too, and was so bz too...hehehe