SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, December 25, 2010

White Christmas!-adventure

Its snowing since yesterday..so pagi tadi bila kitaorg pijak jer snow..tebal sampai ke atas buku lali..so there comes the WHITE CHRISTMAS..
syamil bersungguh2 nak main snow,kekunun nak buat snow man la kan, tapi mama dia yang poyo ni sangat la tak tahu camner nak buat, at the end kita org just buat some of syamil volcano..hihi..

then, kitaorg decided untuk berjalan2 sekitar kampung aku..tgh2 jalan,terjumpa pulak dgn kawan syamil,mak dia and adik dia..jadi kami berlima pun sama2 berjalan pergi ke taman burung yang dekat dengan rumah aku..sungguhpun aku tau kewujudan taman burung tu, tak pernah sekali pun aku pijak kaki kat situ.biasala bila cuti aku suka goro2 kat rumah jer..sangat la teruknya aku ni kan..tak sangka, tempat tu sangat cantik.dan menurut kata mak kawan syamil tu, kalau musim panas atau musim bunga lagi cantik..pergh..menyesal dah dua tahun duduk sini tak pernah pun cuba nak berjalan kesitu..heheh..tapi sampai situ, tak sempat pulak nak tangkap gambar sebab bateri kamera habis..pity me..

lepas, tangan kaki semua dah start nak beku, kitaorg pun berjalan balik..tapi yg adventure nya tgh2 nak balik tuh, ada kereta tersekat dalam salji..kebetulan kereta tu tersekat kat atas jalan tram, so tram yang nak lalu masa tu pun tak dapat lalu..so both of us yang perempuan ni tolong tolak kereta tuh..haha..lawak sangat..sib baik kereta tu bergerak dengan kudrat kitaorg..lepas dapat tolak kereta tu, entah kenapa rasa happy sangat...haha..kegembiraan kecil kot!:P

so that was our christmas day adventure-what about u guys???
JOM LAYAN GAMBAR!

tak boleh nak naik la mama!

with ahmed

a christmas tree

like this tree

smile;-)

a road to remember

posing2!



baling kat mama!

2 comments:

Hanis MY said...

nice yuki! syoknyaaa...

Diana said...

syamil is soooo lucky!cantik sgt snow tu!but nampak kulit and lips syamil mcm kering sgt, better mosturize dia sket kot nat, takut pecah2 kang...kene jaga menantu aku niii...hihihi