SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, April 2, 2013

Birthday syamil

Assalamualaikum.
Maaf ye klu sape masuk blog aku tgk2 tak blh masuk.aku tutup jap arituh atas sbb2 tak blh dielakkan..hehe..biasala tetiba takut diceroboh privacy.

Btw, nk cerita pasal birthday syamil aritu.lama dah, masuk sebulan kot.actually plan asal nak buat biasa2 je kat umah.tp perempuan ni mls nak kemas umah after the majlis.so kira2 buatla kita kat kfc.aku amik package yang 10kanak2 10dewasa.harga dalam dua ratus lebih.yang bestnya dia keluarkan maskott sekali pastu ada activity.biasalah, aku ni mana reti nk plan2 majlis..serahhh je senang.

Pastu sbb syamil request, aku belikn dia cake baskin robbins.cake ice cream so memang best la.cukup utk semua org.

Lain2 aku just pack goodies serba sedikit.kawan2 syamil ngan sedara je dtg.memula nak gak ajak geng2 aku tp kang jd majlis mak pulak bukan majlis anak..heheh..

Alrite, itu sajala untuk permulaan.jumpa lagi di lain hari..tatatititutu...

No comments: