SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, April 3, 2013

Boboiboy

Kisah dah basi.berlaku 31mac lepas.memang sejak nampak iklan kat ioi mall, anak aku ni sibuk nak p jumpa watak boboiboy dan yaya.so mak yang sbb dah ts bersalah salu jln xbwk anak pun dgn gigih pergi la ke tempat kejadian.tulis kat iklan waktu dr kul 12 sampai 4.sib baik aku sampai kul 1.rupanya boboiboy keluar kul 1.40.

Sementara nak tunggu boboiboy kita makanla dulu.pastu jalan2 tgk2 dan2 tgk org dah start berkumpul.so dtg pengacara suruh semua dok kat dpn sbb ada kuiz.anak aku berani k..dia angkat tgn pastu jawab soalan.dapat hadiah.seronokla member.heheh

Pastu diorang buat activity chicken dance.anak aku semangatla kan..dia mmg tak malu.suka joget2 sana sini.sambil tu diorang announce sapa nak amik pic sila beratur.aku mmg dah standby jer kat tepi tangga.beratur supaya dapat turn cpt.agak2 lagu chicken dance nak habis terus panggil syamil beratur.syamil beratur kat dpn sekali.aku pun standby dpn pentas.tp yg sakit hatinya, ada budak selamba badak masuk dpn anak aku.tp syamil relax jer.ok, blh tahan lagi.dtg pulak mak budak ni, dia pergi selitkan pulak anak2 beranak ke adik beradik budak tu..oiit bengang aku.anak tak tahu civic aku tak marah.mak tak tahu civic mmg berangin la kan.sib baik dtg pegawai bertugas dok jaga.klu tak ada gak mak pak lain nak selitkan anak diorang kat depan.tp yang cool tetapla syamil..huhuhu..terus mama dia tak jd marah.so dapatlah bergambar dgn boboiboy.puaslah hati.

Dah puas hati..balikla kitaorg untuk activity tido..hehe

No comments: