SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, April 16, 2013

Budak soleh.

Aku terharu ni..
Sungguh xdisangka anak aku ni sangat la baik.mahapla mak memang suka puji anak.
Bukan apa, td aku dok belek2 pencil box anak aku.dah rosak sikit.pastu magnet dah lari.buruk jgn cerita la..dah macam pembalut belacan dah.
Aku pun cakap kat dia "dah buruk dah ni.buang jerla".
Then syamil boleh kata kat aku dia nak basuh bersih2  sampai berkilat pencil box tu.so nanti blh pakai balik.
Tetiba mama dia sgt terharu.huhuhu.
Kalau aku dulu jgn harap le kan..memang aku tak akan pakai punya kalau dah rosak2 ni.tetiba dapat anak blh down to earth gini gaya.harusla mama dia over terharu.
Alhamdulillah syamil.semoga sikap ini berpanjangan sehingga akhir hayat.aminnn..

No comments: