SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, April 6, 2013

JANJI DITEPATI

Dulu kalau orang janji pastu tak tunaikan, aku memang akan hangin gila2.
Tak kira la, hatta ko cakap "yang..esok kita p beli roti erh"
Sebab, dah bila ko cakap, aku teringin.
Sekali sampai masa ko tak jadi pergi.
Sentapla kan makcik.

Tapi la ni..aku dah matang sikit(Uhuk!Uhuk!-ni kata kawan2 aku)
Hati sentap la gak tapi aku just redha jer.
Lagipun buat apa nak sakit hati.
Yang stress kita gak.
Kalau orang janji pastu tak dapat tunaikan, diam2 udah..takpun tunaikan sendiri.
Heheheh.
Remember!kita yang pilih untuk be happy.
So tak payah dok serabut2, sedih2.
CHOOSE A GOOD LIFE-HAPPY LIFE.
macam dalam lirik lagu..hadapi dengan senyuman.
eceh!

oh ya ni takde kena mengena dengan pilihanraya ye.
kang org kaitkan aku pulak.
sudahnya message tak sampai.


#Gambar takde kene mengena dengan cerita.Aku sangat rindu nak lepak ngan Karlsruhen.


P.s: Please suggest 1 book for me.Bahan bacaan dah habis, tak tahu nak beli buku apa.

No comments: