SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, November 13, 2009

gOOd woRk

Today...
sangat sangat happy
inspite byk benda yg tak best happen in my private life but i still got the reawards for my career
smlm dapat surat kata klu ada phd akan dilantik terus DS51..
and today i got a meeting with my SV, and he was very2 satisfied with my work..
dan SV ada cakap yg dia tgh apply grant dr german government utk project yg aku buat phd nih..
its mean makin ramai professor yg akan support phd aku ni..
and all will be interested in my work..
so i will becoming very very important person nanti..
my phd work will be something!! AWESOME..
i do like the idea...and i do want to be like him, a good SV indeed..
always supporting me although time tgh down..
even aku datang sini byk terpinga2, but aku rasa byk benda yg dia dah buat aku belajar
very much appreciated..
if i can patented my work, then it will be a very very great phd work..
tolong doakan kejayaaan aku...thank you
ni yg rasa bersemangat nak do the best nih...
alhamdulillah semua yg berlaku byk menguatkan aku
aku percaya sbnrnya apapun klu kita usaha kita akan dapat yg terbaik..
bila dan apa yg terbaik tu kita takkan tahu but for sure we get it...

No comments: