SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Thursday, November 12, 2009

XtvT

Lagi 14 hari aku nak balik bercuti ke Mesia :)
Perasaan-> seronok kot..entah tak sure
Tgh memikirkan apa xtvt nak buat especially during my birthday
Yg pasti nak pergi tgk Theater Natrah tu sorang2..haha
best apa layan diri sesorang..
Tgh pk nak makan apa, nak pergi mana, nak buat apa
Yg penting nak jumpa all my friends,
Nak kena tulis paper conference,
Nak kena baca byk buku
dan buat benda yg blh mengisi masa lapang aku.
By the way lapang ker..:P
Mana tahu dapat idea menarik waktu cuti tu
Alhamdulillah aku dah berjaya mengOK kaan diri aku
And I can think postively right now..
Thanks to all my friends yg bagi support time aku down
As always I still can handle myself..
Thats me the strongest person eva..
So pasnih tanak sedih2, focusing on my work
and having a lots of fun!!

PS: Smlm blh lak si Syamil ni bagi soalan cepu mas..Bila mama nak dapat baby nih..AIsh..mmg tak blh nak jawab ler kan...Thinking of having an adopt child after finish Phd..Aci tak?heheh:)

No comments: