SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Tuesday, November 3, 2009

takde Story

actually arini cam takde kisah menraik nak diciterkan, pulak tu aku tgh membusykan diri ngan report aku yg nak aku siapkan pada minggu ini..(SEMOGA BERJAYA NAT!!)
minggu ni ada beberapa even la untuk aku ngan anak aku..first, 5Nov aku kena present something untuk my head of institute dan pada hari yg sama gak kena pergi ke tadika cepat skit dr bese sbb anak aku ada pesta tanglung..kemudian hujung minggu ni ingat nak melepakkan diri kat umah Ummi pulak..hehe, oh aku lupa nak bgtau pembaca blog aku ni bahawasanaya aku dah start count down nak balik mesia.walaupun perasaan excited nak balik dah berkurangan atas beberapa perkara yg tak disangka2 aku still rasa nak balik mesia sbb aku tgh craving nak makan macam2 benda kat mesia tuh..heheh..
so skrg ada lagi 22hari to go..yosh..kena lagi hardworking menyiapkan report aku dan sebagainya klu tak nanti sure tak blh nak balik dgn hati yg senang..lets working...

No comments: