SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Friday, November 20, 2009

lepak

dah 3ari aku lepak umah...busan, banyak keje tapi memula sbb syamil tak sihat aku taknak la dia pergi sekolah..then termalas lak.
arini rajin skit aku baca buku dan buat keje umah..tapi dok umah jer mmg tak best..sbbnya byk benda buat aku jiwa kacau..
dua tiga hari ni aku rasa nak bersendiri, nak marah, rasa tak percaya ngan semua org, dan aku teringat kat dia..tak suka perasaan camni..cuma aku blh kawal diri aku...
kenapa mesti aku ingat, tapi as org kata tempat jatuh lagi dikenang kan...
kenapa bila kita letak kepercayaan pada seseorg, org tu akan campakkn kepercayaan kita..bila kita dah buka hati kita, dia tak bertanggungjawab terhadap kata kata dia..aku geram, sedih, marah...adakah ini kehidupan..
kenapa bila dgn aku, dia ego, pengecut dan tak bertanggungjwab, sedangkan dulu dia blh buat macam2 utk org lain..blh tlg org tu walaupun org tu sakitkan hati dia..sedangkan aku takde sakitkan hati dia..
dan kenapa aku keep thinking about him, even dia tak pernah pk perasaaan aku nih..
i just hate myself...
am i confusing...am i too depending...am i the one who need to be blame...am i not good enough...
am i just a person who doesnt mean anything to everyone...am i???nakitaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

No comments: