SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Sunday, November 8, 2009

meneruskan kehidupan

so dah beberapa arini hujan jer..
sebab, aku tak payah la bgtau..
but byk benda yg mengecewakan aku,walau aku cuba tahan perasaan aku
rasa tak berdaya sgt..
aku tau Allah maha mengetahui, but im just an ordinary human being
im feel said when im being betrayed, when i lost something that i think precious to me
cuma aku tahu kehidupan mesti diteruskan
suka atau tak, aku mesti akur pada takdir
itulah hidup ini
mungkin dia bukan yg terbaik utk aku
mungkin we are not meant to be together
dan aku doakan agar kebahagiaan jadi miliknya
moga aku sentiasa diberi rahmat Allah dan ketenangan
walaupun keadaan memaksa semua ini
mungkin inila yg tersurat

No comments: