SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, August 28, 2010

a lots!

semalam, aku paling banyak bermain dgn emosi..punca???many reasons..ok most of the times, aku fell blues la(macam biasa la kan...)..just shocking for a few things and also terkecik ati skit ngan my brother..biasala aku kalau marah tapi aku malas nak lepaskan aku akan HUJAN!!..
and malam smlm dapatla berbuka puasa ngan many cousins kat Singapore.so I'm quite happy..But the happiest thing is that one of my cousin did say "erh, awak dah kurus la..kenapa?"..haha, takkan nak cakap aku merana kot..langsung la tak..then jawapan aku "memang kita nak kurus.."..hikhikhik..(Dalam hati berbunga riang tuh!!)
so we are planning to go universal studio end of September..yeay!!definitely will enjoy the moment. and my cousin yg tua cakap "u got a great hair la.."wahahha!!bangga2!ceh..
so sbb tu la emosi aku berbagai, sedih, then kecewa, then gembira, then excited..whatever it is "I am happy just the way I am"

ps: geram ngan sorang perempuan yang sangat aku rasa over!!!!!!

No comments: