SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, August 18, 2010

syamil majuk..rindu mama

malam ni nak citer kesah syamil pulak..kali ni aku pergi bangi aku tak bawka syamil, since aku nak kena pegi spital and adik aku pulak ada kelas, so kang kalau aku bawak dia saper nak jaga, sbb wad2 yg kronik ni budak kecik tak blh masuk..then dia ada tanya aku, mama balik bila, aku dok la kata mama balik kejap jer(kang kalau cakap dua tiga ari mahu meroyan anak aku)..tapi dia ingat sekejap tu macam pergi kedai kat depan umah kot..
tadi mak aku call la, cakap syamil merengek pastu nangis..cakap mama JAAT(JAHAT) sbb mama tak balik..cakap nak balik cepat..siap call aku cakap dia demam la bagai..pastu cakap kat mak aku, amil ni tak blh tido tau takde mama..salu kat umah amil kat german, amil ada mama.aiyaya..camner nak buek..(tapi itu lakonan jer semata2 yer..sbb mak aku kata, bila tgk kartun boleh tergelak2 sakan time nangis, then sambung balik nangis).
so tadi aku call dia la, dia siap cakap, amil demam ni tau mama, amil nak makan sup ayam..mama kena balik masakkkan sup ayam untuk amil..wahaha..tak bh bla..walhal kalau aku kat umah dgn dia, bukan nak tido ngan aku..mahu buat tak heran jer..tetiba bila aku takde dok buat perangai..arituh dok berangan nak tinggal kat mesia ngan mak aku..tetiba la pulak tak boleh..wahaha..punyala drama swasta(tapi mmg confirm la anak aku tak blh nak duduk ngan mak aku klau aku takde..hikhikhik..mommy dia paling best kan!!)
aku pun tak sure nak balik jhr bila..maybe jumaat, maybe sabtu..kalau dia merengek jugak, kenalah balik jumaat tu..haish masalah betul si ketot ini..inilah dia....
*
*
*

No comments: