SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Saturday, August 21, 2010

projek kuih raya


sbb arini aku berada kat jhr, and my mum and auntie plan nak buat kuih raya, aku pun dengan senang hati menolong sekali..sbbnya, aku nak bagi kat Encik jugak..wahahah..(rajin siut!!)..so pagi kul9 kitaorg dah start buat, memula buat 2adunan jer..tapi sbb masa nak berbuka panjang lagi and production cam efficient, so aku cakap kat mak aku tambah jer lagi satu adunan..and finally we made 3 adunan sehari..
hasil yg jadi pun memberansangkan..cuma aku sbg quality control, merasakan yg jem dia kurang enak,ada masam skit..(biasa la aku kan cerewet..huh!)ok..encik kata perfectionist..hikhik..sbb kali ni mak aku tak buat jem sendiri instead beli dr sedara yg jual jem..kitaorg sepit sendiri tau, tak pakai acuan segera..so agak lecehla..but i still like this way coz hasilnya lebih cantik dari yg segera tu..
and overall the outcome mmg marvellos!!!nak cuba????

No comments: