SyamiLs

Siapa Aku

My photo
~a tiny little person with big inspiration~

My new part TiMe

Wednesday, February 17, 2010

BerShoping dan KfC

Semalam sekali lagi aku telah berjaya menabur duit kat kedai baju di Metzingen. Actually tak banyak sangat benda menarik untuk dibeli(FuuHH!! menunjukkan tuhan kata jgn membazir banyak2). Tapi dapat jugaklah baju 3helai, seluar dua helai dan beberapa baju yang comel2..Hehe..so kita mission accomplish jugak.Dan masa hari isnin tu pun aku dah beli one skirt and satu blouse untuk diri sendiri.
Kali ini memang takde shopping untuk Syamil langsung. Sebabnya baju dia aku tgk dah bertimbun2 kat dalam almari dan yang belum pakai jer ada 5helai so stop dulu.Heheh..tapi baju baru2 Syamil tu semua adalah pemberian orang bukan dr duit aku:).Lagipun shopping untuk dia dah selalu, so sekali sekala bagi can pulak la kat mama dia.
Plan sebenar, aku ngan Ira nak bershopping sambil meninggalkan anak2 didik kami di KIDS CAMP (tempat penjagaan kanak2) tetapi rupanya kami silap.Kids Camp cuma buka hari Jumaat dan Sabtu..Hahaha..sungguh keciwa kami sampai stress bila balik tuh..ahah alasan..
So pas habis jer shopping, aku ngan Syamil pun decide nak pergi makan KFC. Semalam baru aku perasan yang nafsu makan aku telah berkembang dengan sihatnya..Waaaahhh..sangat sihat dan sihat..Siap beli bawak balik bungkus lagik.Dan amazing discovery, aku telah berjaya menghabiskan makanan aku tu pabila selamat sampai rumah..Selagi lagi kejayaan.TAHNIAH NAT!
Akan TETAPI, bila nafsu makan dah bertambah, otak aku dah mula pk nak diet..tapi kali ni tanak la diet tanak makan but diet dengan cara tambah xtvt bersenam.Mari kita senam beramai2..satu..dua..tiga..haha..ok diingatkan ini adalah cita2ku sempena tahun baru yang lepas, walaubagaimanapun masih belum ada usaha2 menuju ke arah tu..(Tula, minah poyo ni memang suka bercita2).Doakan la aku berjaya..Tulun2 aku nak kurangkan lemak dibahagian bawah pinggang..Sebab tu kena byk lari.Saper nak kejar aku????Kejar a cepat..Anjing kat German lak tak reti kejar orang..Klu tak sure hari2 aku jadi pelari pecut:P
Minggu ini adalah minggu membaca untuk aku, jadi mari membaca bersama saya...

No comments: